Wednesday, May 16, 2012

Scandalous: Birthday Suit Massage

I'm sure by now you have all heard the crazy allegations against the beloved John Travolta.
If not, you can read all about the juice making headlines everywhere here.
This post is not about the John Travolta scandal.  Personally, I think it's absurd and totally not true! 
However, it did make for a great discussion between Peaches and I.


 Let's say that your boyfriend or husband was offered $12,000 to massage another man fully nude.  You know the possibilities of what that could include.  Now let's say that your partner approached you considering the offer and asking for your advice and/or permission.
Gentlemen, take the same situation but make it flip it around.

What conclusion did Peaches and Jax come to?

If you want to go massage another man nude for 12 grand, go right ahead.  Just make sure you bring that money home.  If you want to do it again next week, there will be no complaints either.
I mean, we're talking 12 grand for a massage here people!!  Cha Chingggg!

If there are other more inappropriate things at play here, clearly that would change our mind.  Maybe...  But for a simple back rub while flashing the goods, why not? 

Would you give your man/woman the ok to massage someone in the nude for a hefty sum of cash? 



Don't forget to join in on the fun with the Happy Birthday Muffin giveaway!

65 comments:

  1. It's an interesting question. We do so much for money, it seems.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, money definitely makes people do crazy things!

      Delete
  2. The bigger question is....Does Tom Cruise approve. To hell with those hollyweird elitist.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I can't stand Tom Cruise! I'm team Travolta all the way ;) lol

      Delete
  3. hahaha, you are hilarious. If it was just massaging- um... of course! really- of course. Hello vacation!

    It's funny bc my friend has always thought John Travolta was gay so when this came out she was like a kid on Christmas. haha, I'm not sure I believe it though. he's so hot in "Look Who's Talking" so I'd like to imagine that he's not.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Righttt??? Europe, here we come!!!! hahahaha

      Really? I never got the gay vibe from him at all! That's so crazy! I still don't believe a word of it. Think it's completely false.

      Delete
  4. Hahah, I love Bama's comment!

    ReplyDelete
  5. This is the first I've heard of this. I do live under a rock in the middle of nowhere you know.

    I wouldn't let my Hubby do anything like this for money. It's not about him touching another man it's more about respecting him too much. You can always get money but you can't buy respect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sometimes a rock in the middle of nowhere is the place to be :)

      But, he wants to do it! In the situation he approached you asking permission. I think that if someone is willing and wanting it's not disrespecting themselves. Now, I can understand if it was more than a massage. Then I'd have to pass.

      Interesting to see who would take the money and who wouldnt!

      Delete
  6. Awkward...? I'm not sure. $12k is a LOT of money to spend an hour massaging someone.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exactly!! That's like 4 months working for just an hour massage!

      Delete
  7. I would push my boyfriend out the door nude to massage the whole neighborhood for 12 grand. I am a sharing individual.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL It's just a massage! I mean, ok, so he's naked. But who cares? He's just a well paid masseuse then!

      Delete
  8. Hmmm I can be bought on most things so 12K, I would probably give them the go ahead. But only if it was a massage and nothing more, any kinky stuff and that would just get into pimping territory or something right there..lol

    If it was a creepy cupid type it have to be waaay more though..lol

    And if it became some sort of addiction, well 12K a week is good, there has to be a line somewhere I suppose.

    And they'd have to give me half of course.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL!!!! Well, she's naked of course! But, other then that, just a massage! See, not too bad. For 12k I think it's perfectly fine!

      Creepy cupid? Ummm, no way! LOL Then all bets are oof!!!!

      Really? Once a week I'd quit my 8-5 and massage away. No problems there for me!

      Delete
    2. LOL yeah I'd do massages for a year and then retire.

      Delete
  9. felt kinda gay reading this. wont lie to ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Why??? I said vice versa for the men!!

      Delete
  10. 12 grand is definitely pretty tempting...

    ReplyDelete
  11. Heck yeah, go for it! $12,000 will buy me a lot of new clothes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Ohh, that's a whole new wardrobe girl ;)

      Delete
  12. This is a very personal question. Ok, based on experience, no one would offer that much money to get massage from my hubby. You can automate pom pom to be dropped from ceiling on your nude back or front and that would soothe you more.

    Me on the other hand, I may be offered to give massage to enemies. Yep, mine would be more like high powered auto ball thrower for tennis and baseball. I should have become a bouncer. I would totally rock that job. Massage from me, would be more like death wish.

    12k - come on, you can cut my legs and arms for it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Girl, you never know what people are willing to pay for. I read a book once that would take that extremely rough massage and run with with ;) lol

      12k can make many people do many things, but I'd prefer to keep my limbs!! lol

      Delete
    2. You can order new pair of legs and arms from ebay for 30-40$ :)

      Delete
  13. DANG girl, you beat me to the punch. I was going to write my post tomorrow all about this scandal. I'm a true blue believer in my Johnny boy from the days of Saturday Night Fever.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, I'm sorry!!! I didn't really talk about the situation! Can't wait to read your take on this scenario. ;)

      Delete
  14. No I wouldn't let me girlfriend massage a guy for 12 grand. But I'd massage a hot nude supermodel for 12 grand! Heck if you know any hot supermodels let them know I'd massage their nude bodies for free!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You wouldn't let her??? But you can?? LOL Sounds like a double standard... ;)

      I'll keep an eye out for you!

      Delete
  15. the story about Travolta is totally true, sister, trust me! He is gay just like Tom Cruise and Brad Pitt and George Clooney are! Trust me, I know...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS about 12 grand, I'd do it only if we can both massage someone third scantily clad or nude and make it a nice little party :)))

      Delete
    2. Really???? How do you know?? Share the juice!!! lol

      P.S. That sounds like a real exciting plan!!! lol Who are we talking here? Can one be a Hemsworth?? Preferably Chris...

      Delete
    3. it can, any of the Chrises would do, I'd prefer Kiss Evans, but Chris Hunksworth is in the option too.

      Delete
  16. Yeah why not, I don't see what the problem is. She can massage another nude woman for FREE as long as I get to watch. For 12K a pop though I'd tell her keep em comin' baby.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LMAO!!! 12k does sound nice, right???

      Delete
  17. OMG! i don´t think that´d really happen to us. and if it did, it´d probably mean that i have one fine piece of fancy-famous boyfriend next to me, hence he probably has a lot of money and wouldn´t need it. SO, he probably wouldn´t even come and ask me!
    HA! but if he´d still wanted to pile more benjamins, then i wouldn´t have a problem.
    XO Jannine
    http://fashionistArg.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Come one Jannine, keep the dream alive!!!! hahahahahaha

      Right? Keep the benjamins piling girl!! lol

      Delete
  18. For twelve grand i would massage Johnn Travolta. It makes me wonder about what peoples limits are when it comes to money?. How many people would have sex with someone for twelve thousand, or a hundred thousand?.' YOu can tell by the way i use my walk, im a womans man no time to talk' I wonder if the massager guy shouted 'staying aliiiiive' in a high pitched voice when john grabbed the good?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL There you go!! I'm surprised anyone would turn down 12k to massage Mr. Zucko ;)

      LOL I just cracked up at your staying aliiivvvveee comment!!!!! hahaha

      Delete
  19. 12 grand just for a massage? Yeah I'd give permission. Speaking of such, there was a massage place that got busted for you can guess what a few years back. I was watching the news and after they got rid of the owners they busted some customers later that day. One of the customers was my old JROTC battalion commander. He was such a mean person, and I laughed my head off.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh, see, that's karma!!! Everyone gets theirs in end :)

      Delete
  20. Hmmm...$12,000 is a lot of money.

    ReplyDelete
  21. 12k... What could happen... lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Well, that's up to you... hahaha

      Delete
  22. Totally agree with Anne on this one. It's about respect...and there is no price tag on that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really? But a masseuse isn't a disrespectful career! lol

      Delete
  23. i would massage, but that's it

    ReplyDelete
  24. I agree with Annie and Betsy. No price tag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. But, just a massage...!!!! lol

      Delete
  25. Haha. I don't claim to have "street smarts" but I always thought that the price tag of $12,000 would imply that you would be getting more than a massage. Who the hell would pay that much for a massage? I learned that those types of establishments were fronts for prostitution from watching reruns of "Hawaii 5-0"...or maybe it was "Vega$" starring Robert Urich... or "Charlie's Angels"??

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Well, if you're John Travolta, 12k is a regular price of a massage. It's like charity. hahaha

      Delete
  26. i figure that if someone pays 12 grand, they ought to know what the other looks like naked first. of course i'd do it. we're talking 12 k, as you say.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Ok, that's fair enough. Look at you setting up the guidelines! hahaha Yes, 12k for a naked massage really isn't all that much. I'm willing to bet people would do it for 5K!

      Delete
  27. If my girlfriend is massaging another girl for 12k and both are nude, I am ok with this as long as I'm allowed to watch.

    And yeah, I'm pretty desperate for money. I'd probably do it. ._.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Such a guy ;) But, no, you're not allowed to watch! It's a side job, not a show. hahaha Then you'd have to front some money. LOL!!

      Delete
  28. Lol, well, I don't think I would be able to do it. I've often imagined these sort of situations, trying to be understanding and accepting. I do pretty well until all of a sudden - without being able to control the imagined me - the imagined me stands up and pushes the imagined girl out of the room - slamming the door behind her.... so.... um.... no.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL You're pushing the imagined girl out? Girl, she had 12k in her hands!!! hahahaha That's funny that you put on the show in your head ;)

      Delete
  29. Depends on how much beer we had left.

    ReplyDelete

Spread a smile with a comment!


Raviolis & Waterworks
My photo
Forgive quickly & kiss slowly..

R&W Instagram

Designed By:

Munchkin Land Designs Elements by Bella Gypsy

Labels

List That totally makes me smile Eep I really really REALLY don't know how I feel about that That lightbulb totally means I got an idea MyMan It's a holiday MushyFace I'm like so scared For the love of all things holy Yummy Yummy Yummy Friday ramblings Party Rocking Wedding I'm honored to extend the Jax seal of approval Happy Birthday Life Working women say cha ching Recipe Brother Dating Deep breathe For shame Madre Sicilian Pride Says Bada Binggg That's just so scandalous Bleh Gag Barf It's a link up That man is really yummy TheViking I'm totally not a fan Nanny Pat Hatt Question of the Month Let's play a Jax game Peaches A Life Examined Cousin Let's discuss! Biff Manly Men Go Errrrrr Memories My sincerest apologies A moment of silence All in good fun! Buddy Luciana Money Sis So stylish beauty beauty Easter Fifty Shades of Grey GodSon Happy Birthday Muffin Sigh of relief The Avengers guilty pleasures Ask Jax Book Club Carlos Contest Don't trust me with your fish Healthy habits Hipsters Home sweet home I Won I Won I Won Mancation what? Tab Thank YOU! Aaron Hernandez Candyfloss and Persie Chris Hemsworth Chris Zylka Gerard Butler Glamour Ian Somerhalder Michael Dagostino My Five Men NE Patriots Once Upon a Time Papa Pets Supernatural TV The Love Bug The Secret Circle 7% Solution Baby Childhood Fears FashionitaRG I really really REALLY want a new critter Jared Padalecki Lady In Red NFL Oui Oui Revenge Robert Downey Jr. RussianHatMan Rusty Sporkgasm Target That's just gross Youngman Brown Aaron Carter Annes Attic BJ's Sweet Nothings Betsy Boyfriend Chopstick Diet Crazy World DIY Eileen Daspin Elsie GodMother Guest Post Hollywood Spy Instagram It's a Cuban thing Jamie Dornan Jensen Ackles Just a woman and her goal L LLS Lemme Take A Selfie Linda Miraculous Ladies Miss Universe New Girl Phoebe Tonkin Rock that green thumb! Scandal Shelley Hennig Spill the juice! The Manhattan Diet The Seinfeld Syndrome Throw back! Totally dreaming Vampire Diaries Wentworth Miller Zooey Deschanel married life
 
Designed by Munchkin Land Designs • Copyright 2012 • All Rights Reserved