Tuesday, February 21, 2012

The Liebs!!!

(The Liebs as in The Biebs!!!)
Get it yet?
You will...


Guess what guys?????
Ok, enough guessing!  I'll just tell you...
I won two more awards!


Dreadnaught from Some Things You May Find Interesting gave me the Liebster award!
I can't deny the HUGE smile on my face right now.  Special feeling much?
I originally tagged some liebster blog awards here.


One of my favorite blogging friends is PrettyMeggy from Haus of Gala.
She is one of the sweetest bloggers I met!  Check her page out.
She tagged me in a music blog award.

All I need to do is tag 5 bloggers and list 5 of my favorite songs.
Easy enough!


5.  Jack's Mannequin - Dark Blue
The song makes me smile every time.  It has so many memories attached to it!  Guess that means I listen to it too much...




4.  Corrine Bailey Rae - Put Your Record On
I love the message of this song.  It's a simple and happy sound.



3.  Rihanna - California King Bed
This song is my ring tone!!!  Just saying...


2.  Brand New - Jude Law and His Semester Abroad
This song defines my high school music taste.  This album rocked my house since then!


1.  John Mayer - Bigger Than My Body
This is my all time favorite musician.  He's the only musician I've seen live three times.  I picked this song because I can relate to every line.




So there you have it!  My 5 favorite songs.
There's just one problem!  I can't choose just 5 bloggers to tell me their favorite songs.
Ok, so I'm indecisive.  So what?
But, that doesn't mean that I'm not dying to know everyone's taste in music.
I mean, people's music taste tells a lot about them!


What are your 5 favorite songs?

39 comments:

  1. I'll be honest, every day that I wake up, my taste in music changes so picking out 5 songs is pretty much impossible for me. Heck, picking out 20 songs is impossible.

    ReplyDelete
  2. Congrats! I can't pick five, that is suuuuper tough.

    ReplyDelete
  3. Congratulations!! :) Great choices of songs..:) my first time here..:) thanks for sharing...:)

    ReplyDelete
  4. Congratulations on the awards! I love Build me up Buttercup; whenever I'm sad, the song makes me so happy. I also adore Home by Edward Sharpe and the Magnetic Zeroes.

    ReplyDelete
  5. Rihanna made me cringe, the rest I can live with though..haha

    I'm as indecisive as can be when it comes to songs or movies, as there are just too many. And with songs changes depending on the mood I guess. But I prob like oldies the best if I had to pick a time period.

    ReplyDelete
  6. Congrats!! I looooooooooove Put Your Record On.

    ReplyDelete
  7. how fun! congrats on your award!

    ReplyDelete
  8. I'm guessing those are your favorite songs. I enjoyed them also. I have such a wide rang of music I like it would be hard to pick my favorites. As for your comment on my blog.... Most of my friends are like you girl. No worries. I'm the odd ball out lol And yes the chocolate should discount any short comings I have as far as shopping. lol I let my sister pick my clothes so I don't look .like a total frunp. No worries. :)

    ReplyDelete
  9. @Pat...Well, I was going to put your favorite singer, Ms. Britney Spears...hahaha But I just love her. None of her songs are my favorites!

    P.S. The cat's going to LOVE my post tomorrow.

    ReplyDelete
  10. cheers, u should celebrate by building things with beer caps, of the beers that u drink in one sitting.

    ReplyDelete
  11. Congrats Jax! It's well deserved

    ReplyDelete
  12. Congrats on the awards, Jax!

    Some good tunes in there, but I can't say five favorite songs because they change with the wind or my mood. Maybe my dunce cap is on too tight.

    ReplyDelete
  13. @Bart...LOL Want to have a beer bottle art contest???? Idk if I can compete. Your last 2 were pretty spectactular.

    @Shock...See how I had your back there? LOL! Barfly stood no chance. Plus, your presence at the porch party got me 3 sexy picturs of Tebow topless. Winning! hahaha

    ReplyDelete
  14. Congrats on the awards :-)

    For some reason, I just can't get into rihanna. I want to like her, but I just don't.

    You've heard all my music before. :-p

    ReplyDelete
  15. I'd like to think that I had no part in summoning them, but I thank you for the props. Winning! hahaha!

    ReplyDelete
  16. I guess only loving her and not having her songs be a favorite is fine. And now you have the cat ready for an attack..lol

    ReplyDelete
  17. Just like heaven, by the cute is my favorite.

    ReplyDelete
  18. Congrats! Too hard to chose only 5 songs though.

    ReplyDelete
  19. Congratz on the award...well deserved I could never get it down to just 5 songs

    ReplyDelete
  20. yay for 2 awards, congrats!

    Hope you had a great weekend my dear!

    ReplyDelete
  21. Little Wing by Jimi Hendrix
    Time by Pink Floyd
    Who Knows by Jimi Hendrix
    I Want You by the Beatles
    The Crystal Ship by the Doors

    ReplyDelete
  22. I would rather do 10 songs and do it for each type of music I like..lol

    Im sure no one is familiar with the groups below but yeah..

    Immortal Technique
    Jedi Mind Tricks
    Army of the Pharaohs
    Lupe Fiasco
    Demigodz
    Ill Bill
    Shing02
    MF Doom

    so many songs and groups to go...lol

    ReplyDelete
  23. Love this John Mayer song! :)

    xoxo
    Taylor

    taylormorgandesign.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Congrats on the awards and FOllowing:)

    ReplyDelete
  25. I have a friend that's obsessed with Dark Blue... I feel like you guys should meet.

    I'm so glad you get me on the fandom thing!

    ReplyDelete
  26. It'd be hard to list just 5 favorite songs. I go through phases where I'll listen to the same songs over and over for about 2 months, then swtich off to a bunch of different songs... repeat ad infinitum

    ReplyDelete
  27. Congratulations! 5 songs . . . I pretty much like everything lol

    ReplyDelete
  28. Congratulations on the awards. My five favorite songs are all Zeppelin tunes and I'm listening to them right now.

    ReplyDelete
  29. Good for you!!!! loving all your colors!!!!! having a color obsessed day (as always) and fall in love with your blog! :)

    love K

    ReplyDelete
  30. That John Mayer is very influential with aspiring music artists... I notice a lot of the performers at open mic night at coffee houses are trying to sound like him.

    ReplyDelete
  31. girl thanks for your lovely words!! you're the sweetest :)
    I can't believe but that california king bed is my favourite :)

    ReplyDelete
  32. How in the world did you choose 5?! I totally suck at limiting my favorites.
    I do love John Mayer though ;-)That voice...hmmm hmmm hmmm!

    ReplyDelete
  33. congrats on the liebs award! :) you are certainly loveable! haha does that word even exist? i hope so...

    i like SO much music its very hard to pick just 5... so i´m gonna go for my 5 favorite songs of right now. cool?

    Rihanna: We Found Love (and actually het whole new record, talk that talk)
    Hot Chelle Rae: I like it like that (such a fun song! makes me wanna dance and sing to the top of my lungs!)
    Gavin Degraw: Not Over You (gosh this song makes me wanna cry! they play it all dya long in the radio but still gives me the chills)
    Jamie Cullum: All at Sea (i rediscovered this long-loved song. love it)
    Iron and Wine: Love and Some Verses (such a soothing song. love the whole record!)

    XO Jannu

    http://FashionistArg.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Pretty Meggy is awesome. She gave me this award too. I have to come up with a post.
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete

Spread a smile with a comment!


Raviolis & Waterworks
My photo
Forgive quickly & kiss slowly..

R&W Instagram

Designed By:

Munchkin Land Designs Elements by Bella Gypsy

Labels

List That totally makes me smile Eep I really really REALLY don't know how I feel about that That lightbulb totally means I got an idea MyMan It's a holiday MushyFace I'm like so scared For the love of all things holy Yummy Yummy Yummy Friday ramblings Party Rocking Wedding I'm honored to extend the Jax seal of approval Happy Birthday Life Working women say cha ching Recipe Brother Dating Deep breathe For shame Madre Sicilian Pride Says Bada Binggg That's just so scandalous Bleh Gag Barf It's a link up That man is really yummy TheViking I'm totally not a fan Nanny Pat Hatt Question of the Month Let's play a Jax game Peaches A Life Examined Cousin Let's discuss! Biff Manly Men Go Errrrrr Memories My sincerest apologies A moment of silence All in good fun! Buddy Luciana Money Sis So stylish beauty beauty Easter Fifty Shades of Grey GodSon Happy Birthday Muffin Sigh of relief The Avengers guilty pleasures Ask Jax Book Club Carlos Contest Don't trust me with your fish Healthy habits Hipsters Home sweet home I Won I Won I Won Mancation what? Tab Thank YOU! Aaron Hernandez Candyfloss and Persie Chris Hemsworth Chris Zylka Gerard Butler Glamour Ian Somerhalder Michael Dagostino My Five Men NE Patriots Once Upon a Time Papa Pets Supernatural TV The Love Bug The Secret Circle 7% Solution Baby Childhood Fears FashionitaRG I really really REALLY want a new critter Jared Padalecki Lady In Red NFL Oui Oui Revenge Robert Downey Jr. RussianHatMan Rusty Sporkgasm Target That's just gross Youngman Brown Aaron Carter Annes Attic BJ's Sweet Nothings Betsy Boyfriend Chopstick Diet Crazy World DIY Eileen Daspin Elsie GodMother Guest Post Hollywood Spy Instagram It's a Cuban thing Jamie Dornan Jensen Ackles Just a woman and her goal L LLS Lemme Take A Selfie Linda Miraculous Ladies Miss Universe New Girl Phoebe Tonkin Rock that green thumb! Scandal Shelley Hennig Spill the juice! The Manhattan Diet The Seinfeld Syndrome Throw back! Totally dreaming Vampire Diaries Wentworth Miller Zooey Deschanel married life
 
Designed by Munchkin Land Designs • Copyright 2012 • All Rights Reserved